2007-10-17

Nire begirale esperientzia

Kaixo guztioi!!!!!!!!
Zuriñe naiz, blogg honen egilea, eta nire gaiari hasiera emateko pentsatu dut beharrezkoa dela esatea gai hau aukeratzearen zergaitia.

6 urte daramatzat nire herriko, Zaldibarko, denbora libreko alde batean bolondres lanak egiten. Txiki txikitatik ume moduan egon naiz talde honetan eta orain dela sei urte begirale bezala hasi nitzen.

Oso gustura nagoen arren oso zaila da 5 begiraleen artean taldea aurrera ateratzea eta ikusita nolako arazoa dagoen begirale blondresak aurkitzerako orduan oso zaila izango da beste hurrengoko urteetan aurrera jarraitzeko.

Blogg honetan nire esperientzia kontatuko dizuet eta nire iritzia ere emango dut. Espero dut zuek gustoko izatea eta zuen iritziak ematea.
Patxo bana danoi!!!!!!!!!

1 comentario:

Gargar23 dijo...

Aupa!! Orain ikusoi berri dut zure bloga, eta esan dut zelan eta niri ilusioa egiten zidanez nire blogean zeozer ipintzeak ba pentsatu dut zuriñerii zeozer ipiniko diot. Espero dot zure bloga gero eta interesgarriagoa izatea, zeozer baehar baduzu ahal dudan guztian lagunduko dizut.Ba ala,a jugar a pala!!.AIo!!